Merkataritza eta Ostalaritza
Ekimena 1. “2030 Merkataritza eta Ostalaritza Estrategia” onestea eta abian jartzea, euskal merkataritzaren eta ostalaritzaren ildo estrategikoak ezarriko
dituena eta horien susperraldira eta lehengoratzera eramango duena. 2021-2025 Merkataritza eta Ostalaritza Planak ildo estrategiko horiek bi
fase desberdinetan garatuko ditu.
Epe laburrerako lehenengo faseak pandemia amaitu arte iraungo du; fase horretan, enpresen likidezia sustatzeko eta enplegua suntsitzea
saihesteko neurriak bultzatuko dira, espazio eta establezimendu seguruen protokoloak ezarriz, jarduera mantentzea ahalbidetzen duten bitartean, bezeroen segurtasuna bermatuko dutenak. Era berean, kontsumitzailearen konfiantza eta tokiko kontsumoaren aktibazioa sustatuko
dira.
Bigarren fasea pandemiaren osteko agertokiarekin lotuta egongo da, itzuli beharrik gabeko laguntzen eta abaldun kredituen laguntza-pakete
batekin, sektoreko enpresa txikiek bizirautea ahalbidetzeko. Era berean, sektoreko erronka eta joera nagusiei erantzuten dizkieten neurriak
ezarriko dira, hain zuzen ere, ingurumenaren, ekonomiaren eta gizartearen eremuetako jasangarritasuna bultzatuz, merkataritza eta ostalaritza
ekonomiaren susperraldirako politika europarrekin lerrokatutako etorkizun baterantz proiektatuko dituena.
Ekimena 1. “2030 Merkataritza eta Ostalaritza Estrategia” onestea eta abian jartzea, euskal merkataritzaren eta ostalaritzaren ildo estrategikoak ezarriko
dituena eta horien susperraldira eta lehengoratzera eramango duena. 2021-2025 Merkataritza eta Ostalaritza Planak ildo estrategiko horiek bi
fase desberdinetan garatuko ditu.
Epe laburrerako lehenengo faseak pandemia amaitu arte iraungo du; fase horretan, enpresen likidezia sustatzeko eta enplegua suntsitzea
saihesteko neurriak bultzatuko dira, espazio eta establezimendu seguruen protokoloak ezarriz, jarduera mantentzea ahalbidetzen duten bitartean, bezeroen segurtasuna bermatuko dutenak. Era berean, kontsumitzailearen konfiantza eta tokiko kontsumoaren aktibazioa sustatuko
dira.
Bigarren fasea pandemiaren osteko agertokiarekin lotuta egongo da, itzuli beharrik gabeko laguntzen eta abaldun kredituen laguntza-pakete
batekin, sektoreko enpresa txikiek bizirautea ahalbidetzeko. Era berean, sektoreko erronka eta joera nagusiei erantzuten dizkieten neurriak
ezarriko dira, hain zuzen ere, ingurumenaren, ekonomiaren eta gizartearen eremuetako jasangarritasuna bultzatuz, merkataritza eta ostalaritza
ekonomiaren susperraldirako politika europarrekin lerrokatutako etorkizun baterantz proiektatuko dituena.
Data | Jarduera |
---|---|
2020/09/30 |
Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak foru aldundiekin, udalekin eta Eudelekin koordinatutako bonuak aurkeztu zituen, turismoaren, ostalaritzaren eta merkataritzaren sektoreetarako. Aurkezpenean honako erakunde hauetako ordezkariak izan ziren: EUDEL, Arabako Foru Aldundia, Bizkaiko Foru Aldundia, Gipuzkoako Foru Aldundia, Gasteizko Udala, Donostiako Udala, Bilboko Udala eta Eusko Ganberak. Bonu guztiek (466.250 bonu ostalaritzan eta turismoan eta 500.000 merkataritzan) 8,7 milioi euro jarriko dituzte merkatuan, eta gutxienez 26 milioi euro jarriko dituzte erosketetan. Eusko Jaurlaritzaren konpromisoak Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren aginduek formalizatu zituzten. Agindu horien bidez, "Euskadi Bono Merkataritza/Euskadi Bono Denda", merkataritza-sektoreko establezimenduetan kontsumoa sustatzeko (esleitutako funtsak: 3.700.000 €) eta "Euskadi Turismo Bono", turismo-, jatetxe- eta ostalaritza-sektoreetako establezimenduetan kontsumoa sustatzeko (esleitutako funtsak: 2.000.000 €) programak arautu eta deitu ziren. Guztira esleitutako funtsak: 5.700.000 €. |
2020/11/18 |
Euskal ostalaritzaren sektorerako laguntza-programa. Laguntza horien helburua euskal ostalaritzaren sektorea babestea eta laguntzea da, COVID-19ren pandemiak sortutako osasun-krisiaren eragin ekonomikoa minimizatzeko, eta lehendik daudenen osagarriak dira; beraz, bateragarriak dira horiekin guztiekin. Programa hori Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren erresistentzia-planari gehitu zaio, 70 milioi eurokoa, eta horietatik 45 ostalaritzarako dira soilik. 2020ko deialdia (Covid) (30.450.000.- €) |
2020/12/04 |
EAEko merkataritza-sektoreari zuzendutako COVID-19 laguntza-programa |
2021/03/08 |
Pertsonen ekipamenduaren, ehungintzaren eta galtzaden sektoreari zuzendutako laguntza-programa, Kobidaren ondorioei aurre egiteko19
(15.800.000.- €)2021erako deialdia. Informazio gehiago |
2021/09/15 |
2021eko deialdia Informazio gehiago (12.600.000.-€)(2021/09/15) |
2021/12/28 | Euskadiko merkataritzak, lehenengo deialdian, 5,8 milioi euro jaso ditu Next Generation berreskuratze-funtsetatik. |
2022/02/07 |
2022ko deialdia Informazio gehiago. (22.000.000- €)(2022/02/07) |
2022/07/07 | Enfokamer Euskadiko Merkataritzaren Behatokiak egindako 2021eko txikizkako merkataritzaren barometroa. |
2023/07/19 | Euskadiko Merkataritzaren Barometroa 2022 aurkeztu da. |
2023/09/05 | 2030eko Euskadiko Turismo eta Merkataritzako Plan Estrategikoa onartu da |
2024/05/21 |
Koopera Servicios Ambientales, S. Coop. sozietateari zuzeneko dirulaguntza, merkataritzako berrikuntzaren barruan, eraldaketa sozialean oinarritutako proiektu berritzaile bat aurrera eramatera bideratua. Dirulaguntza honen helburu nagusia gizarte-bazterkeriako egoeran dauden pertsonentzako enplegua sortuko duen eta ohitura jasangarriak eta osasungarriak sustatuko dituen proiektu bat gauzatzea da, bigarren eskuko arropa erostea benetako aukera gisa nabarmenduz. Informazio gehigarria (200.000.- €) |
Ekimena 1. Merkataritzaren eremuko berariazko heziketa aurreratuko zentro bat abian jartzea, gure gizartearen errealitatera egokitutako negozio-ereduekin
lehiatzeko beharrezko eskumen berriak dituzten profesional berriak trebatzeko.
Ekimena 1. Merkataritzaren eremuko berariazko heziketa aurreratuko zentro bat abian jartzea, gure gizartearen errealitatera egokitutako negozio-ereduekin
lehiatzeko beharrezko eskumen berriak dituzten profesional berriak trebatzeko.
Data | Jarduera |
---|---|
2022/01/10 |
Retaileko Euskal Eskola merkataritzari laguntzeko eta hura suspertzeko plataforma aitzindaria da, prestakuntza pertsonalizatuari eta moldagarriari esker. COVID19ren krisiaren ondoren, inoiz baino gehiago ikusi da prestakuntzak eta digitalizazioak garrantzi handia dutela; izan ere, frogatu da gehien digitalizatutako saltokiak direla krisiari ondoen aurre egiten ari zaizkionak. Gainera, krisiaren eta prestakuntza-beharren diagnosia egiteko aukera ematen du plataformak, eta, horrez gain, establezimendu bakoitzaren egoeraren diagnostikoa egiteko aukera ere ematen du, eman beharreko urratsak eta behar dituzten laguntza motak nola bideratu aztertzeko, prestakuntza- eta jarduera-mapa bat egiteko. Retaileko Euskal Eskolak ehunka eduki profesional, bideo, material eta aholkularitza-zerbitzu ditu dagoeneko, eta sektoreari krisitik irteteko eta deseskalatze-faserako laguntza ematen dio, espezializazioko etorkizun urrunagoaz gain. Eskola multimedia, malgua, pertsonalizatua eta egokitua da, eta oinarrizko hiru helburu ditu: - Retail sektorerako prestakuntza-eskaintza integral baten alde egitea. - Retail sektoreko langileen kualifikazio-beharren eta prestakuntza-eskaintzaren arteko lotura handitzea. - Merkataritzaren lehiakortasuna hobetzeko ezagutzak eta kudeaketa-tresnak modernizatzen laguntzea (eraldaketa digitala, retail marketina, kudeaketa, bezeroa, pertsonak, salmenta-puntua...) Eduki profesional espezializatu eta zehatzetan oinarrituta, hainbat bideo, tutorial, pilula eta gogoeta ditu dagoeneko, merkataritza-sektorearen profesionalizazio handiagorako interesgarrienak diren gaiei buruz. Tresna aitzindaria da, eta Euskadiko profesionalei ez ezik, lurraldetik kanpo ere zabalduko zaie. |
2023/06/22 | Retaileko Euskal Eskolaren III. Kongresua inauguratu da Artium Museoan. Zerbitzatzea du ardatz, produktuen salmentatik haratago joateko funtsezko estrategia gisa. |
Ekimena 2. Sektoreko enpresen lehiakortasuna hobetzen duen kudeaketa aurreratuko eredu baten ezarpena sustatzea.
Ekimena 2. Sektoreko enpresen lehiakortasuna hobetzen duen kudeaketa aurreratuko eredu baten ezarpena sustatzea.
Data | Jarduera |
---|---|
2020/11/17 |
Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak lankidetza-hitzarmen bat sinatu du Euskadiko merkataritza-ganberekin, EUS-COMMERCE 2020 txikizkako merkataritzari prestakuntza eta aholkularitza teknologikoa emateko programa garatzeko. Horretarako, funts globalak jarri ditu, honela banatuta: Arabako Merkataritza Ganbera, 187.000 euro; Gipuzkoako Merkataritza Ganbera, 363.000 euro; eta Bilboko Merkataritza Ganbera, 550.000 euro. (1.100.000.- €) |
2020/12/01 | Jakinarazi da lankidetza-hitzarmen bat sinatu dela Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren eta Euskadiko Merkataritza Ganberen artean, txikizkako merkataritza profesionalizatzeko "Retaileko Euskal Prestakuntza" programa garatu eta gauzatzeko, sektorea negozio-eredu lehiakorrago baterantz arrakastaz aldatzen lagunduko duten tresnak eta ezagutzak emateko |
2021/11/30 | Eusko Ganberak merkataritza-ganberei zuzeneko diru-laguntza ematen zaie, "Euskal Autonomia Erkidegoko merkatarien elkarteen errolda egitea, eguneratzea eta aztertzea" proiektuaren barruan jarduerak garatzeko (57.500.- €) |
2022/01/13 | Digital Sariak elkarteak Bizkaiko merkataritzaren berrikuntza eta sormena saritzen ditu. |
2022/01/18 | Euskadiko merkataritza sustatzeko hitzarmenei buruzko informazioa. Hitzarmen horien helburua da lehiakortasuna hobetzeko eta retail sektorea bultzatzeko programak antolatzea, bai eta Euskadiko merkataritza-asoziazionismoa sendotzea ere (3.065.000.- €) |
2022/12/19 |
Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza modernizatzeko programa (Funts Teknologikoa), Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan (Europar Batasunak finantzatua-Next Generation EU). 2022ko deialdia (2.075.884.-€). Informazio gehiago (2022/12/19) |
2023/03/27 |
Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza modernizatzeko programa (Funts Teknologikoa), Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan (Europar Batasunak finantzatua-Next Generation EU). 2023ko deialdia (2.075.884.-€) |
Ekimena 3. Merkataritza eta ostalaritzaren eraldaketa digitalerako plan bat abian jartzea.
Ekimena 3. Merkataritza eta ostalaritzaren eraldaketa digitalerako plan bat abian jartzea.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/03/08 |
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
2020ko esleipena(2021/03/08)
|
2021/05/27 | Sailburuak, Foro Unibertso Digitalaren inaugurazioan parte hartu du. Foro horretan, gizartearen eraldaketa digitalaren erronkak lantzen dira, eta merkataritzan digitalizazioa bultzatzearen aldeko apustua egiten da. Prozesu horretan, Sailak tresnak eta laguntzak ematen ditu euskal merkataritza eraldatzeko eta sektore sendoagoa, berritzaileagoa eta lehiakorragoa bihurtzeko. |
2022/02/17 | Turismo, Merkataritza eta Kontsumo sailburuak eta Zumarragako alkateak Zumarragako plana aurkeztu dute, merkataritza eredu digital eta jasangarri baterantz aurrera eginez. Ekimen horrek merkatua eta bere ingurunea dinamizatuko ditu, erakundeen arteko lankidetzatik abiatzen da, eta Next Generation EB funtsen finantzaketa du. |
2022/05/16 |
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
2022ko deialdia (3.350.000.-€)(2022/05/16) |
2022/05/27 |
“Internet, sare sozialak eta ETEak” Sinposioaren hirugarren edizioa inaugurazioa. Jardunaldietan datozen 5 urteotarako aurreikuspen teknologikoak eta sozialak aztertu dituzte nazioarteko adituek. |
2022/06/05 | Tokiko merkataritzarako aparteko funtsetatik 20 milioi euro bideratuko direla zuzeneko laguntzetan 15 milioi euro eta kontsumo-bonuetan 5 milioi euro iragartzen da. Horiei 1,4 milioi gehiago gehitu zaizkie atxikitako erakundeek |
2022/07/19 |
Euskadiko merkataritzako berrikuntzarekin, kalitatearekin eta teknologia berriekin lotutako prozesuetarako laguntzak emateko Merkataritzako Bulego Teknikoak (OCT) programa. |
2023/02/08 |
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
2021eko deialdia.Informazio gehiago (1.350.000.-€)(2021/05/26) Deialdiari esleitutako funtsak 2.000.000 euro gehitu dira. (Guztira: 3.350.000.- €) (2021/09/22)2021eko esleipena. (2023/02/08) |
2023/06/13 |
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
2023ko deialdia. |
2023/09/05 |
Euskadiko merkataritzako berrikuntzarekin, kalitatearekin eta teknologia berriekin lotutako prozesuetarako laguntzak emateko Merkataritzako Bulego Teknikoak (OCT) programa. |
2024/04/16 |
COVID-19aren aurrean merkataritza-establezimenduak modernizatzen laguntzeko programa.
|
Ekimena 4. Zaintza lehiakorreko sistema bat garatzea, sektorearen bilakaera aztertzen duena eta nazioarteko joerak zein jardunbide egoki berritzaileak
identifikatzen eta zabaltzen dituena.
Ekimena 4. Zaintza lehiakorreko sistema bat garatzea, sektorearen bilakaera aztertzen duena eta nazioarteko joerak zein jardunbide egoki berritzaileak
identifikatzen eta zabaltzen dituena.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/12/15 |
Enfokamer Merkataritzaren Euskal Behatokian atal berri bat sartzea: merkataritza-banaketaren adimen-begiralea, eta Joerak eta Berrikuntza eta Big Data beste atal batzuk. Aurrekontu lerroa 240.000 euro |
2023/11/28 |
Gobernu Kontseiluak Mondragon Unibertsitatearekin lankidetzan egindako programa bat aurkeztu du. Ekimen honen helburua da merkataritza-berrikuntza bultzatuko duten proiektuak egitea, unibertsitate-komunitatearekin lankidetzan, LEINN programaren bidez, eta 71.000 euroko zuzeneko dirulaguntzarekin babestu da (71.000.-€) |
Ekimena 5. Merkataritza eta ostalaritzarako prestakuntza-plan berri bat onestea. “E-learning” plataforma eta prestakuntza-eredu berriak sustatzea,
profesionalen gaitasunak indartzeko, betiere lehenetsiz eraldaketa digitalarekin lotutakoak.
Ekimena 5. Merkataritza eta ostalaritzarako prestakuntza-plan berri bat onestea. “E-learning” plataforma eta prestakuntza-eredu berriak sustatzea,
profesionalen gaitasunak indartzeko, betiere lehenetsiz eraldaketa digitalarekin lotutakoak.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/12/15 |
Retaileko Euskal Eskolan espezializatutako goi-mailako ikastaroen prestakuntza-ibilbide berri bat sortzea, e-learning eredu misto baten bidez, eskariaren araberako tutoretza presentzialekin. |
Ekimena 6. Belaunaldi-erreleboa eta enpresa-jarraitutasuna sustatzea. Sektorearen atrakzioa eta berritzea indartzea, gazteak kontratatzeko laguntzak emanez.
Ekimena 6. Belaunaldi-erreleboa eta enpresa-jarraitutasuna sustatzea. Sektorearen atrakzioa eta berritzea indartzea, gazteak kontratatzeko laguntzak emanez.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/12/15 |
Euskadiko merkataritzaren, ostalaritzaren eta turismoaren sektoreetan enpresen jarraitutasuna errazteko Berriz Enpresa programaren jarraitutasuna, enpresen transmisioa modu neutral, garden eta fidagarrian erraztea du helburu, ekintzaileei abian dauden negozioetan sartzeko aukera eskaintzeko. Programaren hasieratik 1.2098 pertsona ekintzaile atxiki zaizkio programari. |
2023/01/10 |
Lankidetza-hitzarmena Euskadiko merkataritza-ganberekin, Berriz Enpresa programa garatzen jarraitzeko. (283.000.- €) |
Ekimena 7. Bere jarduera Merkataritzako Bulego Teknikoetan garatzen duten pertsonen trebakuntza eta horien sareko lana hobetzeko programa bat abian
jartzea.
Ekimena 7. Bere jarduera Merkataritzako Bulego Teknikoetan garatzen duten pertsonen trebakuntza eta horien sareko lana hobetzeko programa bat abian
jartzea.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/06/02 |
Covid-19aren aurreko merkataritzako bulego teknikoentzako laguntzen programa.
2020ko esleipena (2021/06/02)
|
2021/10/13 |
Covid-19aren aurreko merkataritzako bulego teknikoentzako laguntzen programa.
2021eko deialdia (1.920.000.- €) (2021/10/13)2021ko esleipena (2023/03/21) |
2022/07/19 |
Covid-19aren aurreko merkataritzako bulego teknikoentzako laguntzen programa.
2022ko deialdia (2.000.000.-€)(2022/07/19)
|
Ekimena 1. Foru aldundiekin eta udalekin elkarlanean, saltoki txikietan kontsumoa sustatzeko erakunde arteko kanpaina bat garatzea tokiko kontsumoa
bultzatzeko bonuekin. Kanpaina horrek hurbileko merkataritza eta horrek ekonomian eta enpleguan duen garrantzia nabarmenduko ditu.
Ekimena 1. Foru aldundiekin eta udalekin elkarlanean, saltoki txikietan kontsumoa sustatzeko erakunde arteko kanpaina bat garatzea tokiko kontsumoa
bultzatzeko bonuekin. Kanpaina horrek hurbileko merkataritza eta horrek ekonomian eta enpleguan duen garrantzia nabarmenduko ditu.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/01/08 |
"Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono-Denda" Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza-sektoreko establezimenduetan kontsumoa sustatzeko programa
Indarraldia luzatu zen (2021/1/08)"Euskadi Bono Denda" kanpainak gutxienez 15 milioi euroko eragin ekonomikoa izan zuen. 30 eurotik gorako erosketetarako 496.000 bonu trukatu ziren (2021/03/03) |
2021/03/08 |
Euskal txikizkako merkataritzako ekipamendu pertsonalaren eta etxekoen unitatearen azpisektoreei aparteko laguntzen programa. 2021eko deialdia (15.800.000.-€)(2021/03/08) |
2021/09/27 |
"Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono-Denda" Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza-sektoreko establezimenduetan kontsumoa sustatzeko programa
2021eko deialdia. Informazio gehiago (4.650.000.- €) (2021/09/27)Euskadi Bono Dendaren kanpainak 500.000 merkataritza-bonu jarri ditu zirkulazioan Euskadiko 4.500 establezimendutan. Udalek kanpainarekin bat egiten jarrai dezakete (2021/10/28) Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono-denda programaren zuzkidura ekonomikoa 2M.- € handituko da. (Guztira: 6.650.000 €) (2021/12/24) |
2022/05/16 |
"Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono-Denda" Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza-sektoreko establezimenduetan kontsumoa sustatzeko programa
2022ko deialdia (5.000.000.-€)(2022/05/16) |
2022/06/20 | Eusko Jaurlaritzak sustatu eta finantzatutako “Gasteiz Opari” ekimena aurkezpena, Arabako Foru Aldundia, Gasteizko Udala eta Gasteiz On merkataritza-plataforma kide dituena. |
2022/06/24 |
Euskal txikizkako merkataritzako ekipamendu pertsonalaren eta etxekoen unitatearen azpisektoreei aparteko laguntzen programa. 2022ko deialdia. Informazio gehiago (15.000.000.-€)(2022/06/24) |
2022/07/22 | Mater itsasontziaren bidez, tokiko merkataritza ingurumenaren zaintzan inplikatzea bilatzen duen "Ni Itsas Zaindari"? ekimenaren aurkezpena. |
2022/07/26 | Lankidetza-hitzarmena, Donostia-San Sebastiángo Udalarekin eta Donostia-San Sebastian Shops Donostia-Merkatarien Elkarteen Elkartearekin, Donostiako hiri-merkataritza sustatzeko programa finantzatzeko eta garatzeko. |
2022/09/13 | Lankidetza-hitzarmena Bilboko Udalarekin eta Bilboko Merkataritza eta Turismo Jarduera Sustatzeko Plataforma Publiko-Pivada Elkartearekin, Bilboko hiri-merkataritza sustatzeko 2022ko programa finantzatzeko eta garatzeko. |
2022/11/15 |
Jaurlaritzaren Kontseiluak bost hitzarmen onartu ditu Euskadiko merkataritza-elkarteekin, guztira 1.310.000 eurokoak. Lankidetza-hitzarmen horien helburua da lankidetza-esparru bat ezartzea saltokien elkarteekin (Arabadendak, CECOBI, Aenkomer, Bizkaidendak eta Gasteiz on), lehiakortasuna hobetzeko eta euskal merkataritza-sektorea bultzatzeko, sektore- eta sustapen-estrategiak garatuz, bai eta elkarte horiek sektorea dinamizatzeko eragile aktibo gisa sendotzeko ere. (1.310.000.- €) |
2022/12/27 | Gobernu Kontseiluak Euskadiko merkataritza-sektoreko elkarteekin egindako lankidetza-hitzarmenak luzatzea eta aldatzea onartu du, sektore-estrategiak garatzeko eta sustatzeko |
2023/06/14 |
Merkataritzaren Astea inauguratu da, eta sektorearen egokitzapena eta erresilientzia nabarmendu ditu. |
2023/06/20 | Merkataritza-sektorea dinamizatzeko proiektuak bultzatzeko laguntzak onartu dira, Laudioko Merkatarien Elkartearen (APILL) bidez eta Laudioko Udalarekin eta haren tokiko garapen-agentziarekin, 38.000.-€ aurrekontuarekin, alde batetik, eta Amurrioko Merkatari Txiki eta Ertainen Elkartearena (Apymca), 47.000.-€. (85.000.- €) |
2023/10/03 |
"Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono-Denda" Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza-sektoreko establezimenduetan kontsumoa sustatzeko programa
2023ko deialdia (5.000.000.- €)(2023/10/03) Hasi da "Euskadi Bono Denda" kanpaina eta 5.222 establezimenduk hartuko dute parte. Amaitu da Euskadi Bonu Dendaren laugarren edizioa; aurrekoei gehituta, 84 milioi mobilizatu ditu salmentetan euskal merkataritzarentzat |
2023/12/05 |
Eusko Jaurlaritzak lankidetza indartu du EAEko hiru hiriburuetako hiri-merkataritzako plataformekin, 2024an hiri-merkataritza indartzeko |
Ekimena 2. Tokiko ekonomia eta produktuak babesten dituzten saltokien zein ostalaritza-establezimendu berezien ikusgarritasuna indartzea eta areagotzea.
Ekimena 2. Tokiko ekonomia eta produktuak babesten dituzten saltokien zein ostalaritza-establezimendu berezien ikusgarritasuna indartzea eta areagotzea.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/04/21 | Saileko sailburuak "erosketak Gipuzkoan" programa aurkeztu du, Donostia Moda Festivalen barruan. Gipuzkoako saltokietan erosketak sustatzeko programa bat da, pizgarri ekonomikoak ditu aurretik tokiko merkataritzan kontsumitu dutenentzat, eta erosketa-bale bihurtuko da. |
2021/04/30 |
Sailak "Alde Zaharra, A-tik Z-ra" tokiko merkataritza dinamizatzeko proiektua bultzatzen du.
|
2021/05/06 | Gasteiz On-eko udaberri-udako pasabidea aurkeztu da. Gasteizko tokiko merkataritzaren irudia sustatzeko eta indartzeko ekitaldia da, eta Sailaren laguntza du. Edizio honetan segurtasun-neurriak indartzearen aldeko apustua egiten du, eta, beraz, bere ekitaldiak kanpoko kokaleku batera eramango ditu. |
2021/07/15 | "Donostian erostea Zoragarria da" sustapen-kanpainaren aurkezpena, hurbileko merkataritzaren lana eta iraunkortasunaren aldeko apustua nabarmentzeko helburuarekin. |
2021/12/07 | Bilboko Udalarekin eta Plataforma Publiko Pribatuarekin hitzarmena sinatzea baimentzen da, "Bilbao dendak" Bilboko merkataritza eta turismo jarduera sustatzeko, 2021. ekitaldiari dagokion Bilboko hiri-merkataritzaren programa garatzeko. |
2021/12/07 | Baimena ematen da Vitoria-Gasteizko Udalarekin eta Gasteizko "Gasteiz On" Hiri Merkataritza Sustatzeko Elkartearekin lankidetza hitzarmen bat sinatzeko, Gasteizko hiri-merkataritzaren programa garatzeko. |
2023/01/31 | Euskadik 7,2 milioi euro jasoko ditu Europako funtsetatik. Funts horiek udal-merkatuak modernizatzeko 7 proiektu sustatuko dituzte. |
Ekimena 3. Auzoetako merkataritza suspertzea. Merkataritza hobetzeko edo sustapen ekonomikorako barrutiak (Bussines Improvements Districts) abiaraztea,
lankidetza zonala eta enpresen eta erakundeen arteko aliantza sustatzeko, zehazki, lankidetza publiko-pribatuko ingurune batean.
Ekimena 3. Auzoetako merkataritza suspertzea. Merkataritza hobetzeko edo sustapen ekonomikorako barrutiak (Bussines Improvements Districts) abiaraztea,
lankidetza zonala eta enpresen eta erakundeen arteko aliantza sustatzeko, zehazki, lankidetza publiko-pribatuko ingurune batean.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/02/26 |
Hiri Merkataritzaren Lankidetza, dinamizazio eta Lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatzera bideratutako laguntzen programa COVID-19 – Hirigune2020ko
2020ko esleipena (2021/02/26)
|
2021/08/06 |
Hiri Merkataritzaren Lankidetza, dinamizazio eta Lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatzera bideratutako laguntzen programa COVID-19 – Hirigune2020ko
2021 deialdia (1.770.000.- €) (2021/08/06)2021eko esleipena (2022/03/24) |
2021/11/04 | Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak Urban Commerce Kongresuari hasiera eman dio, eta bertan Berrikusi hiri-merkataritzaren proiektu pilotuak aurrera egin du |
2022/04/12 |
Hiri Merkataritzaren Lankidetza, dinamizazio eta Lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatzera bideratutako laguntzen programa COVID-19 – Hirigune2020ko
2022ko deialdia. Informazio gehiago (1.850.000.- €)(2022/04/12) |
2022/09/27 | Euskadi bono- comercio/Euskadi bono-denda" programa gauzatzeko Bilboko, Gipuzkoako eta Arabako Merkataritza Ganberekin sinatutako lankidetza-hitzarmena jakinaraztekoa, Euskadi bono- comercio/Euskadi bono-denda programari buruzko 2022ko maiatzaren 10eko Aginduaren kreditua handitzearen ondorioz. |
2022/12/20 | Jaurlaritzaren Kontseiluak zuzeneko dirulaguntza bat onartu du Euskadiko merkataritza-ganberentzat. Dirulaguntza horren xedea da, batetik, merkataritza-elkarteen errolda egitea eta eguneratzea, eta, bestetik, erroldaren kudeaketa optimizatzeko azterlan bat egitea. Azterlanak informazioa eguneratzeko eta erregistratzeko prozesu osoa eta digitalizazioa baloratuko ditu, eraginkortasunari eta eraginkortasunari dagokienez hobetzeko (46.600.-€) |
2023/06/20 |
Hiri Merkataritzaren Lankidetza, dinamizazio eta Lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatzera bideratutako laguntzen programa COVID-19 – Hirigune2020ko
|
2023/08/01 | Euskadik 7,3 milioi euro jaso ditu Next Generation funtsetatik, tokiko merkataritzari laguntzeko (7.300.000.- €) |
2023/10/10 | Bilboko, Gipuzkoako eta Arabako Merkataritza Ganberekin sinatu beharreko lankidetzahitzarmena, "Euskadi Bono-Comercio/Euskadi Bono Denda" programa gauzatzeko. |
2023/11/14 |
Urban Commerce kongresuaren XVII. edizioaren inaugurazioan parte hartu du Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtadok. Foro hau erabat sendotuta dago, eta Gasteiz erreferentziazko gune bihurtzeko sortu zen, bai merkataritza biziberritzeko politiketan, bai hiri-merkataritzaren modernizazioaren eta berrikuntzaren inguruko esperientzien trukean. |
2024/04/16 |
Hiri Merkataritzaren Lankidetza, dinamizazio eta Lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatzera bideratutako laguntzen programa COVID-19 – Hirigune2020ko
|
2024/06/04 |
Donostiako Udalaren Donostia Sustapena sozietateari zuzeneko dirulaguntza, merkataritza-sektorearen berrikuntza-hubaren esparruan ekintzailetzarako eta merkataritza suspertzeko Ekindendak proiektuan lankidetzan aritzeko.. Informazio gehigarria (150.000.- €) |
2024/06/18 |
Dirulaguntza Bilbao-Ekintzarentzat merkataritza-lokal itxiak biziberritzeko. Informazio gehigarria (150.000.- €) |
Ekimena 4. Lan-mahaiak sortzea merkataritza-hirigintzaren irizpidea txertatzeko herrien eta hirien diseinuan, hori guztia udalekin koordinazioan eta udalen
mugikortasun-planaren esparruan, merkataritza-guneetarako irisgarritasuna hobetzeko helburuarekin.
Ekimena 4. Lan-mahaiak sortzea merkataritza-hirigintzaren irizpidea txertatzeko herrien eta hirien diseinuan, hori guztia udalekin koordinazioan eta udalen
mugikortasun-planaren esparruan, merkataritza-guneetarako irisgarritasuna hobetzeko helburuarekin.
Data | Jarduera |
---|---|
2022/01/10 |
Zumarragako Merkataritza Suspertzeko Plan Berezia, PERCO. Erakundeen arteko diagnostiko bat egin da, eskariaren eta eskaintzaren analisiarekin, eta hamabost jarduera-ildo eta hogeita hamalau ekintza biltzen dituen ekintza-plan bat, udalerriko merkataritza-eskaintzari eustea eta garatzea helburu duena, bizilagunen beharrak modu lehiakorrean asetzeko. PERCOren lan-eskema bost ardatzetan oinarritzen da: merkataritza-hirigintzak, lehiakortasunaren hobekuntza (enpresariala eta asoziatiboa), animazioa eta dinamizazioa, estrategia komertzial segmentatuen diseinua eta merkataritza eta zerbitzuak uztartzeko estrategien diseinua. Ekintzen artean, honako hauek nabarmentzen dira: Legazpi-Soraluze-Euskadi plaza kaleak oinezkoentzat bihurtzea; hutsik dauden lokalen balorazio selektiboa egitea eta interes handiena dutenen 'merkaturatzea' babestea; enpresa-ondorengotzarako eta ekintzailetzarako ekintzak. Perkoak «merkataritza-sektorearen beraren eta administrazioaren elkargune dira, lehiakortasuna hobetzeko balio dute, kalitate handiagoko merkataritza lortzen dute eta hiri-espazioak ere hobetzen dituzte. |
Ekimena 5. Ekintzailetza eta merkataritza-negozioko eredu berrien sorkuntza babestea, hutsik dauden lokalak merkataritza-erabilera baterako berreskuratzea
bultzatuz.
Ekimena 5. Ekintzailetza eta merkataritza-negozioko eredu berrien sorkuntza babestea, hutsik dauden lokalak merkataritza-erabilera baterako berreskuratzea
bultzatuz.
Ekimena 1. Merkataritzako erakunde arteko mahai bat sortzea Eudelen parte-hartzearekin; bertan, merkataritzaren eta ostalaritzaren jarduera bultzatzeko
estrategiak eta planak erabakiko dira, erakunde desberdinen jarduketa koordinatuz.
Ekimena 1. Merkataritzako erakunde arteko mahai bat sortzea Eudelen parte-hartzearekin; bertan, merkataritzaren eta ostalaritzaren jarduera bultzatzeko
estrategiak eta planak erabakiko dira, erakunde desberdinen jarduketa koordinatuz.
Data | Jarduera |
---|---|
2021/12/15 |
Laguntza Mahaia eta STLPren Aholku Batzordea sortzea, EUDELen parte-hartzearekin. |
2022/07/05 | Euskal Autonomia Erkidegoko Merkataritza, Industria, Zerbitzu eta Nabigazioko Ganbera ofizialen gobernu-organoak berritzeko hauteskunde-deialdia ireki da |
2022/07/05 | Merkataritzako Estatu Idazkaritzaren eta Sociedad Estatal Correos y Telégrafos, S.A, S.M.E. sozietatearen arteko lankidetza-hitzarmena, Merkataritza, Industria, Zerbitzu eta Nabigazioko Ganbera Ofizialen hauteskunde-prozesuetan posta bidezko botoa errazteko. |
Ekimena 2. Udalekin batera, jarduketak bultzatzea, eraginkorrak ez diren araudiak identifikatzeko eta beharrezko jarduketak eta erreformak bultzatzeko.
Ekimena 2. Udalekin batera, jarduketak bultzatzea, eraginkorrak ez diren araudiak identifikatzeko eta beharrezko jarduketak eta erreformak bultzatzeko.
Ekimena 3. Turismoaren eta merkataritzaren arteko aliantzak indartzea, merkataritza- eta ostalaritza-eskaintza indartuz hiriaren atrakzio turistikoko ardatz gisa.
Ekimena 3. Turismoaren eta merkataritzaren arteko aliantzak indartzea, merkataritza- eta ostalaritza-eskaintza indartuz hiriaren atrakzio turistikoko ardatz gisa.
Data | Jarduera |
---|---|
2022/11/01 | Sailaren "Hemengo Shopping" ekimenari atxikitako saltokietan ibilbide gidatuak sortzea, herritarrei eta bisitariei gure lurraldeko saltoki berezienak hurbiltzeko. |
Ekimena 4. Merkataritzaren eta ostalaritzaren sektoreetatik sortzen diren lankidetza-sinergiak eta eragile guztien ekintzen koordinazioa eta elkarlana sustatzea.
Ekimena 4. Merkataritzaren eta ostalaritzaren sektoreetatik sortzen diren lankidetza-sinergiak eta eragile guztien ekintzen koordinazioa eta elkarlana sustatzea.
Data | Jarduera |
---|---|
2022/11/22 |
2022ko esleipena. Informazio gehiago (2022/11/22) |
2023/10/31 |
Merkataritza eta Zerbitzuen Arabako Federazioarekin (Aenkomer) sinatutako lankidetza-hitzarmenaren bigarren luzapenaren eta aldaketaren gehigarria, 2024ko ekitaldia, merkataritza-sektorearen egitura, estrategia sektorialen garapena eta sustapena finantzatzeko. |
2023/11/21 |
2023ko esleipena (2023/11/21) |