Konpromisoa 51. Bikaintasunerantz lan egitea kontsumo-gatazken ebazpenean.
Konpromisoa 51. Bikaintasunerantz lan egitea kontsumo-gatazken ebazpenean.
- Saila
- Turismoa, Merkataritza eta Kontsumoa
- Arduradunak
- Jesús María García de Cos (Turismo eta Merkataritzako Sailburuordea), Laura Angela Alzola Kirschgens (Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuaren Zuzendari )
Ekimena 1. Kontsumitzaileen erreklamazioak eraginkortasun handiagoarekin kudeatzea eta Kontsumoko Sistema Arbitrala optimizatzea, administrazio
prozedurak sinplifikatuz.
Ekimena 1. Kontsumitzaileen erreklamazioak eraginkortasun handiagoarekin kudeatzea eta Kontsumoko Sistema Arbitrala optimizatzea, administrazio
prozedurak sinplifikatuz.
Ekimena 2. Erreklamazioen izapidetze elektronikoa eta telematikoa bultzatzea, KontsumoNETen erabilera bakarra areagotuz eragile guztientzat.
Ekimena 2. Erreklamazioen izapidetze elektronikoa eta telematikoa bultzatzea, KontsumoNETen erabilera bakarra areagotuz eragile guztientzat.
Ekimena 3. Bitartekaritza sustatzea kontsumo-arbitrajearen aurretik gatazkak ebazteko bide gisa.
Ekimena 3. Bitartekaritza sustatzea kontsumo-arbitrajearen aurretik gatazkak ebazteko bide gisa.