Konpromisoa 47. Tokiko merkataritza eta ostalaritza sustatzea.
Konpromisoa 47. Tokiko merkataritza eta ostalaritza sustatzea.
- Saila
- Turismoa, Merkataritza eta Kontsumoa
- Arduraduna
- Jesús María García de Cos (Turismo eta Merkataritzako Sailburuordea)
Ekimena 1. Foru aldundiekin eta udalekin elkarlanean, saltoki txikietan kontsumoa sustatzeko erakunde arteko kanpaina bat garatzea tokiko kontsumoa
bultzatzeko bonuekin. Kanpaina horrek hurbileko merkataritza eta horrek ekonomian eta enpleguan duen garrantzia nabarmenduko ditu.
Ekimena 1. Foru aldundiekin eta udalekin elkarlanean, saltoki txikietan kontsumoa sustatzeko erakunde arteko kanpaina bat garatzea tokiko kontsumoa
bultzatzeko bonuekin. Kanpaina horrek hurbileko merkataritza eta horrek ekonomian eta enpleguan duen garrantzia nabarmenduko ditu.
Ekimena 2. Tokiko ekonomia eta produktuak babesten dituzten saltokien zein ostalaritza-establezimendu berezien ikusgarritasuna indartzea eta areagotzea.
Ekimena 2. Tokiko ekonomia eta produktuak babesten dituzten saltokien zein ostalaritza-establezimendu berezien ikusgarritasuna indartzea eta areagotzea.
Ekimena 3. Auzoetako merkataritza suspertzea. Merkataritza hobetzeko edo sustapen ekonomikorako barrutiak (Bussines Improvements Districts) abiaraztea,
lankidetza zonala eta enpresen eta erakundeen arteko aliantza sustatzeko, zehazki, lankidetza publiko-pribatuko ingurune batean.
Ekimena 3. Auzoetako merkataritza suspertzea. Merkataritza hobetzeko edo sustapen ekonomikorako barrutiak (Bussines Improvements Districts) abiaraztea,
lankidetza zonala eta enpresen eta erakundeen arteko aliantza sustatzeko, zehazki, lankidetza publiko-pribatuko ingurune batean.
Ekimena 4. Lan-mahaiak sortzea merkataritza-hirigintzaren irizpidea txertatzeko herrien eta hirien diseinuan, hori guztia udalekin koordinazioan eta udalen
mugikortasun-planaren esparruan, merkataritza-guneetarako irisgarritasuna hobetzeko helburuarekin.
Ekimena 4. Lan-mahaiak sortzea merkataritza-hirigintzaren irizpidea txertatzeko herrien eta hirien diseinuan, hori guztia udalekin koordinazioan eta udalen
mugikortasun-planaren esparruan, merkataritza-guneetarako irisgarritasuna hobetzeko helburuarekin.
Ekimena 5. Ekintzailetza eta merkataritza-negozioko eredu berrien sorkuntza babestea, hutsik dauden lokalak merkataritza-erabilera baterako berreskuratzea
bultzatuz.
Ekimena 5. Ekintzailetza eta merkataritza-negozioko eredu berrien sorkuntza babestea, hutsik dauden lokalak merkataritza-erabilera baterako berreskuratzea
bultzatuz.