Gobernu Programa. Legealdia: 2016 – 2020

Konpromisoa 31. Euskal merkataritza-sektorearen lehiakortasuna sustatu

Ekimena 1. Euskal Merkataritzaren Gida Plana egin, 2017-2020 urteetarako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Planaren ezarpen esparruan

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 2. Tokiko merkataritza bultzatu eta bere lehiakortasuna sustatu, funtsezko elementua baita enplegua finkatzeko eta herriak eta hiriak dinamizatzeko, eta, horrekin batera, hiri-espazioak modu eraginkorrean kudeatu

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 3. Merkataritza-sektorea informazioaren teknologietan sar dadin bultzatzen jarraitu, eta sektorea kontsumo- eta erosketa-modu berrietara egokitzeko bitartekoak areagotu

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 4. Merkataritza-sektorean modernizazio-programak eta kalitatearen, teknologiaren eta jardunbide egokien arloko prestakuntza bultzatu

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 5. Euskal merkataritza-sarea osatzen duten enpresen ekintzailetza eta talentua sustatu, eta nazioartekotzen eta berrikuntzan lagundu

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 6. Merkataritza-lankidetza sustatu, merkataritzaren lankidetza, dinamizazio eta lehiakortasuneko zonako estrategiak sustatuta eta merkataritzako enpresarien elkarteak indartuta

Exekuzioaren zehaztasunak

Ekimena 7. Ekintzaile berrien prestakuntza eta gaitasuna hobetu, bai eta merkataritza-sektoreko profesionalen trebetasunak ere, sektoreari laguntzeko zerbitzua eta jakintzaren transmisioa indartuta

Exekuzioaren zehaztasunak