Gobernu Programa. Legealdia: 2016 – 2020

Ekimena 5. Kontsumobide ikusgarriagoa egin, kontsumo arloko gatazkak prebenitzeko eta konpontzeko bitarteko erabilgarritzat har dadin. Komunikazio-ekintzak planifikatuko dira, eta areagotu egingo da sarean duen ikusgarritasuna eta estatuko zein nazioarteko foroetan duen parte-hartzea

Eremua: Oparotasuna
12 Kontsumo eta ekoizpen modalitate jasangarriak bermatzea.
Jarduerak Gaurkotze eguna Arduraduna

- Komunikazio-kanpaina planifikatzea

2017/07/13 Turismo eta Merkataritzako sailburuordea

Sare sozialetan Kontsumobideren ikusgarritasuna indartzea

2017/07/13 Turismo eta Merkataritzako sailburuordea

AECOSAN eta NEPIM foroetan eta lan-taldeetan parte hartzea

2017/07/13 Turismo eta Merkataritzako sailburuordea

Kontsumobideren 2018-2020 aldirako Plan Estrategikoa aurkeztu da Legebiltzarrean.

Berria
2018.eko otsailak 21
Kontsumobideko zuzendari Nora Abetek 2018-2020ko plan estrategikoa aurkeztu du Legebiltzarrean
2018/06/12 Turismo eta Merkataritzako sailburuordea

Kontsumobidek Kontsumoko Arbitrajeari atxikitzeko kanpaina bat abiarazi du Euskadiko enpresentzat, profesionalenzat eta saltokientzat (2019/03/01)

Berria
2019.eko martxoak 01
Kontsumobidek Kontsumoko Arbitrajeari atxikitzeko kanpaina bat abiarazi du Euskadiko enpresentzat, profesionalentzat eta saltokientzat
2019/04/30 Turismo eta Merkataritzako sailburuordea