Gobernu Programa. Legealdia: 2016 – 2020

Ekimena 2. Intermodalitatea bultzatu,

Eremua: Oparotasuna
11 Hiriak eta giza kokaguneak inklusiboak, seguruak, erresilienteak eta jasangarriak izatea lortzea.
Jarduerak Gaurkotze eguna Arduraduna

Eusko Jaurlaritzak 9,6 milioiko kredituak baimendu ditu Loiolako Erriberetako trukagailurako. Geltoki berria ezartzeko aurreikusitako finantzaketa da. Estatuko Administrazio Orokorrak, ADIFek eta Gipuzkoako Foru Aldundiak diru kopuru bera jarri dute. Geltoki berri bat sortuko da, eta bi lineen arteko trukagailu-funtzioa izango du. Bertan, erabiltzaileek garraiobide-aldaketa bat egin ahal izango dute geltokitik atera gabe (2019/04/16)

2020/01/30 Azpiegitura eta Garraioko sailburuordea

Aiaraldeko elkarreragingarritasunari buruzko azterketa pilotua onartu ondoren, eta Okondo, Laudio, Luiaondo, Amurrio, Izoria Murga, Arespalditza, Ibaguen, Menagarai, Lanteno, Artziniega, Areta, Larrinbe eta Lezamako udalerrietan eskatzen diren garraiobide motak zeintzuk diren ezagutu ondoren, Alavabuseko lineetan garapen teknologikoak egiten ari dira, garraio erabat intermodala xede, inguru horretan hiru txartelak abian jartzeko (2020ko 1. seihilekoa)

2020/01/30 Azpiegitura eta Garraioko sailburuordea

BGPrekin hitzarmena: horren bidez EJk BARIK teknologia erabili ahal izango luke BAT aplikazioa ezartzeko. BAT txartelaren titularrek BARIK txartelaren egungo funtzionalitateak baliatu ahal izango dituzte: 24 orduz nahi denean kargatzeko aukera ordainketa-pasabidearen bidez, egindako mugimenduak kontsultatzea, eskuragarri dagoen saldoa ikustea, eta abar (2018/10/18). 2019ko urrian jarriko da martxan pilotua. Aplikazioa bi hilabetez probatuko da herritarren parte-hartzearekin, eta 2020ko urtarrilean jarriko da martxan.

2020/01/30 Azpiegitura eta Garraioko sailburuordea

TUVISAk  2019ko urrian, bere mahaiak beste bi txarteletara egokitzeko, eta horrela, elkarreragingarritasunean erabat integratzeko egin behar diren lanen lizitazioa ebatzi zuen. Jarduketa horren bidez, beraz, osatuta geldituko da BAT eta MUGIren interoperabilitate-mapa Bizkaibusen eta Bilbobusen, bai eta BAT eta BARIKena Lurraldebusen ere.

2020/01/30 Azpiegitura eta Garraioko sailburuordea

Interoperabilitate Masterplanaren 2. faseari ekitea. Egungo garraio-txartelen (BAT-BARIK-MUGI) erabilera bereizgabea ezartzeko EAEko hiriburuetan egindako 3 pilotuak burutu ondoren, EGAk Master Planaren 2. fasearen hasiera berretsi zuen. Master Plan horren lehentasuna da, EGAren Interoperabilitate Batzordeen bidez, Euskadiko garraio publiko osoan erabiltzaileen profilak homogeneizatzea eta garraio-txartelen birtualizazioa garatzea.

2020/01/30 Azpiegitura eta Garraioko sailburuordea