Ekimena 6. Ikastetxeetan estrategia digitala sustatzea, gaitasun digitalak garatzeko, programazioan eta pentsamendu konputazionalean alfabetatze digitala lantzeko eta adimen artifiziala ikaskuntza eta ebaluazioa hobetzeko tresna gisa sartzeko. Horretarako, irakasleekin eta ikastetxeetako zuzendaritzekin gogoeta partekatua irekiko da, haien egokitasunari buruz, bai eta eskola-orduetan gailu elektronikoak kontrolatzeari buruz ere.
Ekimena 6. Ikastetxeetan estrategia digitala sustatzea, gaitasun digitalak garatzeko, programazioan eta pentsamendu konputazionalean alfabetatze digitala lantzeko eta adimen artifiziala ikaskuntza eta ebaluazioa hobetzeko tresna gisa sartzeko. Horretarako, irakasleekin eta ikastetxeetako zuzendaritzekin gogoeta partekatua irekiko da, haien egokitasunari buruz, bai eta eskola-orduetan gailu elektronikoak kontrolatzeari buruz ere.
Jarduerak ordena kronologikoaren arabera (4)
| Data | Jarduera |
|---|---|
| 2025/07/18 |
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak adimen digitalaren erabilerari buruzko printzipioak aurkeztu ditu Parisen
Informazio gehiago: https://www.irekia.euskadi.eus/eu/news/103594 |
| 2025/06/19 |
Hezkuntza Sailak Adimen Artifiziala ikaskuntza prozesuak erabiltzeko orientabideak batu ditu gida batean.
Informazio gehiago: https://www.irekia.euskadi.eus/eu/news/102831 |
| 2025/01/31 |
Euskadiko ikastetxe guztiek gailu elektronikoen erabilera arautu dute ikastetxeetan, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak iaz egindako eskaerari erantzunez.
Informazio gehiago: https://www.irekia.euskadi.eus/eu/news/99000 |
| 2024/09/17 |
Pentsamendu konputazionala, programazioa eta robotika sustatzen eta garatzen dituzten proiektuak finantzatzeko laguntzak. Informazio gehigarria (5.300.000.- €) |


