Euskadi.eus
Jarduketak ordena kronologikoaren arabera
Data Jarduera
2021/03/19 Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuaren ikuskapen-zerbitzuek jdenda- eta merkataritza-guneetako establezimenduetan kokatutako stand batean jardunbide irregularrak detektatu zituzten elektrizitate-zerbitzuak merkaturatzean, eta ofizioz hasi zituzten horiek ikertzeko beharrezko jarduerak.
2021/11/12 Onartu da 231/2021 Dekretua, azaroaren 2koa, Euskadiko Prezioen Batzordea arautzen duen Dekretua aldatzekoa
2021/12/31 Kontsumobidek ikuskapen-kanpainak programatzen ditu urtero. Hainbat arrazoirengatik (arau-aldaketak, kontsumo handia, erreklamazio-kopurua, arazoak antzematea, normalizazio-beharrak, etab.) kontrol espezifikorako hautatzen diren produktu, ondasun eta zerbitzu edo merkataritza-jardunbideen gainean programatzen dira. Informazio-kanpainen helburua da informazioa biltzea eta produktu edo zerbitzu baten errealitatea ezagutzea ahalbidetuko duten analisiak egitea, eta hornitzaileari gomendioak ematea eta kontsumitzailea ezagutzea.

2021ean informazio-kanpaina hauek egin dira:

Frutak eta barazkiak: kontsumitzailearentzako informazioa, informazio-kanpaina 

Maskara higienikoen etiketak eta dokumentazioa kontrolatzeko kanpaina, informazio-kanpaina

Ogi integrala kontrolatzeko kanpaina: etiketak, ezaugarriak eta osaera, informazio-kanpaina

Ezti monoflorala eta mila lore eztia kontrolatzeko kanpaina, informazio-kanpaina
2024/02/21 Euskal kontsumitzaileek oso ongi bat eman diote beren inguruneko merkataritzari. Enfokamer Euskadiko Merkataritzaren Behatokiak egindako “Kontsumo-ohituren azterketa 2023” aurkezpena.
2024/03/27 Enfokamer Euskadiko Merkataritzaren Behatokiak “Silver Economy Euskadin. 55 urtetik gorako Euskadiko biztanleen kontsumoa, aisia eta iritziak” azterlan monografikoa argitaratu du.